Sprzedaż usług faktoringowych wymaga dostosowania się do wymogów i oczekiwań klienta biznesowego. Ważna jest nie tylko atrakcyjna oferta, ale także obsługa klienta na najwyższym poziomie. W jaki sposób system do faktoringu pomaga zwiększyć sprzedaż usług faktoringowych?
Skuteczny onboarding i lead nurturing wspiera sprzedaż usług faktoringowych
Odpowiednio zaplanowana strategia marketingowa powinna zawierać onboarding oraz lead nurturing. Te dwa zbliżone do siebie elementy marketingu pozwalają klientowi poznać firmę faktoringową i zbudować zaufanie. Zazwyczaj wymagają one prowadzenia wielu różnych działań w ramach marketing automation. Aby były skuteczne, muszą być spójne – w ich koordynacji pomaga nowoczesny system do faktoringu.
Obsługa klienta na najwyższym poziomie dzięki systemowi do faktoringu Kalypso
System do faktoringu wspiera pozyskiwanie leadów, jednak ostatecznie skuteczna sprzedaż usług faktoringowych zależna jest od profesjonalnej obsługi klienta. Specjaliści ds. sprzedaży wspierani systemem faktoringowym, który w krótkim czasie dostarcza wszystkich niezbędnych materiałów i informacji, podpisują korzystne umowy z klientami. Proces sprzedażowy jest więc częściowo zautomatyzowany – zajmuje mniej czasu, co pozwala wyprzedzić konkurencję.
Innowacyjny system do faktoringu jest narzędziem, który wspiera sprzedaż usług faktoringowych, począwszy od działań marketingowych po proces podpisania umowy z klientem. Jest niezbędny, by firma faktoringowa pozyskiwała wielu nowych klientów i mogła konkurować z innymi faktorami.
Artykuł powstał przy współpracy z Kalypso – dostawcą systemów do faktoringu.
Fot. Shutterstock.