Biznes

Jak system CRM dla deweloperów automatyzuje procesy biznesowe w firmie?

• Zakładki: 348


Automatyzacja procesów biznesowych w firmie deweloperskiej jest szansą na rozwój i zdobycie przewagi konkurencyjnej. Zarządzanie relacjami z klientami, sprzedażą, projektami, zmianami lokatorskimi, zgłoszeniami serwisowymi, odbiorem nieruchomości czy rozliczenia wymagają niezawodnych narzędzi, które zapewniają skuteczną i efektywną pracę. Dzięki systemowi voxDeveloper firmy mogą zoptymalizować i usprawnić działania zespołu, co wypływa na lepsze wyniki sprzedażowe i zwiększenie poziomu obsługi klienta. W jaki sposób CRM automatyzuje procesy biznesowe w firmie deweloperskiej?

Jakie procesy biznesowe wspierane są przez system dla deweloperów voxDeveloper?

CRM dla dewelopera to narzędzie wspierające wszystkie kluczowe procesy i działy firmy deweloperskiej:

  • marketing
  • sprzedaż
  • księgowość
  • posprzedażową obsługę klienta

System dla deweloperów a marketing w firmie deweloperskiej

Marketing w firmie deweloperskiej staje się efektywniejszy dzięki wsparciu CRM, który automatyzuje wiele kluczowych działań. System umożliwia automatyczną aktualizację danych lokali na stronie www lub portalach zewnętrznych, efektywne gromadzenie zapytań od klientów z różnych kanałów sprzedażowych, grupową wysyłkę maili czy automatyczne powiadomienia. Dodatkowo CRM można w łatwy i prosty sposób zintegrować z programami do marketing automation. Umożliwia to tworzenie spersonalizowanych kampanii, precyzyjnie dostosowanych do potrzeb i zachowań potencjalnych klientów.

Skuteczna sprzedaż nieruchomości wspierana przez CRM dla deweloperów

Wartościowe leady pozyskane przez dział marketingu, przechowywane są w systemie oraz sprawnie przekazywane do działu sprzedaży. Handlowcy otrzymują powiadomienia o nowym zapytaniu oraz wszelkie niezbędne informacje takie jak źródło leada, dane kontaktowe czy preferencje dotyczące inwestycji. Dane przechowywane są w jednym, łatwodostępnym miejscu co skraca czas reakcji na zapytania i  umożliwia specjalistom szybkie przygotowanie oferty idealnie dopasowanej do oczekiwań klienta. System zapewnia również możliwość generowania niezbędnych dokumentów sprzedażowych, co ułatwia i przyspiesza cały proces oraz minimalizuje ryzyko błędów.

CRM dla deweloperów a zarządzanie płatnościami w firmie deweloperskiej

Funkcje systemu CRM dla deweloperów ułatwiają zarządzanie płatnościami i rozliczenia z klientami. Dodawanie wpłat klientów lub ich import z wyciągów bankowych, oznaczanie środków zwolnionych z rachunków powierniczych, możliwość wystawiania faktur oraz eksport w formacie XML  lub PDF  to  tylko niektóre możliwości, które oferuje voxDeveloper.

Jak system dla dewelopera wspiera posprzedażową obsługę klienta?

Posprzedażowa obsługa klienta w branży nieruchomości jest czymś więcej niż tylko formalnym zakończeniem etapu procesu sprzedaży. Działania i interakcje podjęte po podpisaniu umowy przekładają się na zadowolenie klienta oraz opinie o firmie. CRM dla dewelopera wyposażony jest w moduł do obsługi zgłoszeń serwisowych, odbiorów,  zmian lokatorskich i aranżacyjnych. Zapewnia to lepszą kontrolę, zwiększając efektywność pracy i ułatwiając komunikację z klientem. Aby jakość obsługi posprzedażowej była na jeszcze wyższym poziomie, VoxCRM oferuje „Strefę Klienta”. Jest to panel dedykowany dla klientów umożliwiający dostęp do informacji o rezerwacjach, umowach, fakturach i harmonogramach wpłat oraz pobieranie udostępnionych przez doradcę dokumentów.

System VoxDeveloper to wszechstronne i intuicyjne narzędzie, zapewniające nie tylko liczne funkcjonalności, ale również sprawdzone i skuteczne praktyki.  Jego dodatkowym atutem jest aplikacja mobilna, która usprawnia codzienną pracę oraz zapewnia dostęp z każdego miejsca.  

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
47 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *