Marketing

3 powody, dla których warto promować firmę ulotkami

• Zakładki: 13


Czy w dobie internetu reklamowanie firmy za pomocą ulotek ma sens? Poznaj trzy powody, dla których na to pytanie można odpowiedzieć twierdząco. Przekonaj się, dlaczego warto promować działalność w świecie rzeczywistym – poprzez ulotki.

Ścisła i jednocześnie szeroka grupa docelowa

Czy to możliwe, by grupa odbiorcza była jednocześnie ścisła i szeroka? Jak udowadniają ulotki – owszem. Prowadząc firmę lokalną, chcesz trafiać tylko do mieszkańców danego terenu (grupa ścisła) i jednocześnie powinni to być wszyscy mieszkańcy owego terenu, których są dziesiątki czy nawet setki (grupa szeroka). To doskonałe rozwiązanie chociażby dla lokali gastronomicznych reklamujących się na osiedlach blokowych.

Klienci, których nie ma w internecie

Internet to doskonałe miejsce do promowania biznesu, jednak nie ma w nim wszystkich ludzi. A nawet jeśli większa część jest, ludzie ci są rozproszeni pomiędzy serwisami, na których musiałbyś wykupić reklamy, żeby dotrzeć do wszystkich. Jeżeli Twoimi odbiorcami są osoby starsze, młodzież bądź dzieci, powinieneś wspomóc reklamę roznoszeniem ulotek. Ludzie starsi będą mieli możliwość poznać Cię w ten sposób. Z kolei dzieci ani młodzież nie wykonują transakcji online, więc ulotka stanie się zaproszeniem do sklepu stacjonarnego.

Zaprojektuj i wykonaj ulotki w Łodzi w drukarni Printexpress.

Ulotka na później

Reklama – czy to internetowa, czy to stacjonarna – nie zawsze trafia na podatny grunt w danym momencie. Ulotkę jednak można zostawić w domu, bo numer do osiedlowej pizzerii czy hydraulika „a nuż się przyda”. Natomiast strony internetowe po prostu się zamyka, gdy nie są potrzebne. W chwili, gdy staną się potrzebne, wpisuje się frazę w Google’a i korzysta z wyników, które podpowie algorytm. Niekoniecznie będzie to Twoja strona.

Artykuł powstał we współpracy z drukarnią Printexpress z Łodzi.

Zdj. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
18 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.