Popularny serwis Pyszne.pl, umożliwiający internautom zamawianie posiłków do domu, współpracuje już z prawie 10 000 polskich lokali gastronomicznych. Każdego dnia korzystają z niego miliony osób poszukujących szybkiego i smacznego śniadania, obiadu, deseru bądź kolacji. Czy warto dołączyć do restauracji współpracujących z Pyszne.pl? Jakie korzyści można dzięki temu odnieść?
Korzyści restauratora ze współpracy z Pyszne.pl
Podstawową i oczywistą korzyścią właściciela lokalu gastronomicznego współpracującego z Pyszne.pl jest ogromny, niemal nieograniczony dostęp do klientów gotowych na zakup. Podczas gdy reklamy w Google czy na Facebooku dotrą tylko do konkretnych użytkowników, na dodatek niekoniecznie mających ochotę na jedzenie w danym momencie, na Pyszne.pl wchodzą ludzie nastawieni na zamówienie posiłku. Wystarczy, że będą im odpowiadać Twoje menu i zaproponowane ceny.
Obecność w tym serwisie – a także w podobnych – pozwala restauracji nieustannie poszerzać grono klientów i docierać do nich łatwiej niż poprzez samodzielną promocję w sieci (wspomniane już reklamy, prowadzenie konta w social media czy pozycjonowanie strony). Jest to szczególnie ważne dla lokali małych, nowych, nieznanych, niszowych. Więcej klientów oznacza więcej zamówień, te zaś większy zarobek.
Dodatkowe plusy obecności w Pyszne.pl
Jak można przeczytać w serwisie do zamawiania posiłków, restaurator po założeniu konta otrzymuje dodatkowe korzyści. Nie tylko sprzedaje więcej, ale również ma szansę kupować taniej. Dzieje się tak, ponieważ partnerskie lokale gastronomiczne dostają oferty wyposażenia do restauracji: od żywności, przez opakowania, po urządzenia kuchenne. Wszystko to w atrakcyjnych cenach.
Przemyśl wady i zalety dołączenia do Pyszne.pl lub podobnych portali, a być może szybko i wygodnie rozkręcisz swój niewielki, mało popularny lokal. Powodzenia!