Rynek finansowy w Polsce jest bardzo konkurencyjny. Sprzedaż usług, w tym usług faktoringowych, wymaga więc od podmiotów dostosowywania się do oczekiwań klientów. Skuteczna sprzedaż usług faktoringowych wspierana jest obecnie przez zaawansowane narzędzia. W jaki sposób system dla firmy faktoringowej wspiera proces sprzedaży?
System dla firmy faktoringowej a efektywny onboarding
Onboarding oraz lead nurturing to narzędzia, których nie sposób pominąć, chcąc efektywnie sprzedawać usługi faktoringowe. Celem onboardingu jest przywitanie klienta, przypomnienie najmocniejszych stron oferty, z której skorzystał oraz wskazanie na najmocniejsze strony firmy. Z kolei lead nurturing ma na celu zachęcić klientów do ponownych odwiedzin strony www, skorzystania z oferty lub wybrania dodatkowych produktów finansowych. Obydwa narzędzia pomagają budować autorytet specjalisty na rynku finansowym, a co za tym idzie zaufanie i przywiązanie klienta do marki.
Systemu dla firmy faktoringowej a wsparcie sprzedaży
System dla firmy faktoringowej pozwala automatyzować proces onboardingu oraz lead nurturingu, a także pracę specjalistów ds. sprzedaży. Dostępne w jednym miejscu informacje, automatyczna weryfikacja zdolności kredytowej klienta, a także moduł do współpracy z brokerami sprawiają, że sprzedaż usług faktoringowych jest efektywna i przekłada się na rosnące zyski firmy.
System dla firmy faktoringowej Kalypso to kompleksowe narzędzie wspierające kluczowe procesy biznesowe w firmie. Obecnie trudno wyobrazić sobie rozwój firmy na rynku finansowym, która nie korzysta z podobnego rozwiązania – wybór odpowiedniego oprogramowania pozwala podwyższać standardy obsługi klienta oraz automatyzować procesy, co przekłada się na większe zadowolenie klienta oraz optymalizację pracy wszystkich pracowników firmy faktoringowej.
Fot. Shutterstock.