Sprzedaż nieruchomości to wieloetapowy, często trwający wiele miesięcy proces, który nie kończy się w chwili podpisania umowy sprzedaży. Kluczowym momentem jest odbiór nieruchomości – ważny zarówno dla kupujących, jak i doradców. Wsparcie procesu odbioru nieruchomości, jakie oferuje CRM dla dewelopera, pozwala nie tylko przyspieszyć jego realizację, ale również podnieść standardy obsługi klienta. W jaki sposób voxCRM wspiera proces odbioru nieruchomości?
CRM dla dewelopera a wsparcie obsługi procesu odbioru nieruchomości
CRM dla dewelopera VoxDeveloper to system, którego funkcjonalności dostosowane zostały do potrzeb branży nieruchomości. Jedną z nich jest sprawne zarządzanie procesem odbioru nieruchomości. Dzięki oprogramowaniu voxCRM jest to możliwe dzięki modułowi, w którym rejestrowane są planowane odbiory wraz z datą i godziną. Możliwość sortowania odbiorów według daty, statusu czy lokalizacji oraz widok w układzie tygodniowym lub miesięcznym ułatwia specjalistom zarządzanie odbiorami – właściwe ich planowanie i nadzorowanie.
W module każdemu odbiorowi przyporządkowana jest karta z informacjami o zmianach lokatorskich, zgłoszeniach serwisowych oraz liczbie kompletów kluczy, kodzie do klatki, stanach liczników energii elektrycznej i wody. Możliwe jest nawet oznaczenie miejsc wystąpienia usterek na rzucie lokalu czy piętra i wygenerowanie do druku protokołu odbioru.
Dostępność wszystkich danych o odbiorze nieruchomości, informacji o danej nieruchomości oraz możliwość wysyłania do klientów przypomnień o terminie odbioru automatyzuje proces i podnosi standardy obsługi klienta. Dzięki funkcjom dostosowanym do potrzeb branży nieruchomości, CRM dla dewelopera VoxDeveloper jest rozwiązaniem kompleksowym, zmniejszającym koszty w firmie deweloperskiej.
Fot. Shutterstock.