Marketing

5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje profesjonalnych zdjęć reklamowych

• Zakładki: 289


Korzystanie z profesjonalnych zdjęć reklamowych zarówno na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, jak i w pozostałych kanałach cyfrowych, to nie tylko sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów, ale i poprawę widoczności w wynikach wyszukiwania.  Z analiz zachowań użytkowników wynika, że są o 80% bardziej skłonni do interakcji z treścią, jeśli jest ona połączona z obrazem, a prawdopodobieństwo, że zapamiętają to, co przeczytali, jest o 64% większe niż w przypadku braku obrazu. Poznaj 5 powodów, dla których warto inwestować w fotografię komercyjną. 

Chcąc zawalczyć o uwagę potencjalnych klientów, możesz skorzystać ze zdjęć stockowych, wykonać je samodzielnie lub zatrudnić profesjonalnego fotografa, który o fotografii komercyjnej wie wszystko lub prawie wszystko. Oczywiście polecamy ostatnie rozwiązanie. Oryginalna fotografia, wykonana zgodnie z oczekiwaniami klienta, podkreślająca wartości reprezentowane przez daną markę, jest nie tylko bardziej autentyczna, ale i skuteczniejsza. Zdjęcia reklamowe prezentują ofertę firmy w atrakcyjnym dla danej grupy docelowej otoczeniu, często również z udziałem autorytetów lub znanych postaci ze świata szołbiznesu, sprawiając, że potencjalny klient zaczyna odbierać produkt czy markę jako wyróżniającą się na tle innych.

5 powodów, dla których warto zainwestować w profesjonalne zdjęcia reklamowe.

Tworzy spójny, atrakcyjny i unikalny obraz marki 

Profesjonalna fotografia reklamowa Warszawa pozwala na stworzenie spójnego i atrakcyjnego obrazu marki. Dzięki spersonalizowanym zdjęciom można przedstawić charakter i wartości firmy, co jest nieosiągalne przy użyciu fotografii stockowych, które często są ogólnikowe, przez co mogą sprawiać wrażenie nieautentycznych. To wszystko wpływa na sposób postrzegania marki przez potencjalnych klientów. Nie od dziś wiadomo, że ludzie chętniej robią interesy z kimś, kogo znają i komu ufają.

Wywołuje emocje, wpływając na decyzje zakupowe

Zdjęcia reklamowe nie zawsze skupiają się na przedstawieniu rzeczywistego produktu czy też usługi, promując pomysły lub koncepcje dotyczące marki. Dobra fotografia reklamowa potrafi wywołać emocje i stworzyć pozytywne skojarzenia z marką. Jako że wizualny aspekt komunikacji marki ma ogromne znaczenie w procesie decyzyjnym konsumentów, znakomite zdjęcie reklamowe może przekonać do zakupu szybciej niż najlepiej skonstruowany tekst. 

Pokazuje ofertę firmy w najlepszym świetle

Inwestując w profesjonalną sesję reklamową, tworzysz pozytywne pierwsze wrażenie. Wysoka jakość obrazów świadczy o profesjonalizmie i dbałości o detale – cechy te są często przypisywane również oferowanym produktom czy usługom. 

Sposób, by wyprzedzić konkurencję 

Jako że ludzki mózg ma tendencję do zapamiętywania różnych obrazów i tworzenia określonych reakcji lub skojarzeń z nimi, fotografia reklamowa, dopasowana do komunikatu marki i jej wartości, może wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Odpowiednie kadrowanie, oświetlenie i retusz sprawiają, że finalne dzieło prezentuje się atrakcyjnie i profesjonalnie, co jest szczególnie ważne w mediach społecznościowych oraz innych platformach cyfrowych.

Przyczynia się do długofalowego sukcesu 

Fotografia reklamowa Warszawa to również inwestycja w długofalowy sukces marki. Wysokiej jakości zdjęcia mogą być wykorzystywane przez długi czas w różnych kanałach komunikacji – od drukowanych materiałów promocyjnych po media społecznościowe i strony internetowe.

Artykuł powstał przy współpracy ze specjalistami od fotografii wizerunkowej – FANTASMATIC.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
50 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *